سه شنبه 27 بهمن 1394 / 07:05|کد خبر : 966|گروه : ورزشی

استخر سرپوشیده مجموعه شهید صفری بانه افتتاح شد

استخر سرپوشیده مجموعه شهید صفری بانه افتتاح شد

طی آیینی و با حضور مسئولان، استخر سرپوشیده مجموعه شهید صفری شهرستان بانه شامگاه گذشته افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، مراسم افتتاح استخر سرپوشیده این شهرستان، امشب با حضور مدیرکل ورزش و جوانان کردستان، نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی و فرماندار بانه برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در این مراسم اظهار کرد: استخر سرپوشیده بانه یکی از پروژه‌های مهم این شهرستان به شمار می‌رود که توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی احداث شده است.

حامد جولایی در ادامه گفت: زیربنای این استخر سرپوشیده یک هزار و 500 متر مربع بوده و برای احداث آن 3 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی خاطر نشان کرد: این پروژه نخستین استخر بخش دولتی است که به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران در این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان و فرماندار بانه بعد از افتتاح استخر سرپوشیده از سالن 1200 نفره و خانه ژیمناستیک شهرستان نیز بازدید کردند.

ساخت سالن 1200 نفره از مصوبات سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کردستان بود و در زمینی به مساحت 4 هزار و 500 متر مربع و با اعتبار 3 میلیارد تومان از محل اعتبارات مصوب رهبری در حال احداث است.

در پایان این مراسم مسئولان از خانه ژیمناستیک در دست احداث بانه نیز بازدید کردند که با اعتبار 400 میلیون تومانی در زمینی به مساحت یک هزار و 210 متر در حال احداث است.



برچسب ها :

استخر سرپوشیدهبانهافتتاحخانه ژیمناستیک

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی