جمعه 10 مهر 1394 / 15:33|کد خبر : 98|گروه : سياسي

امام جمعه موقت بانه:

بیانات صریح رهبری غرور کاذب خاندان صعودی را درهم شکست

بیانات صریح رهبری غرور کاذب خاندان صعودی را درهم شکست

امام جمعه موقت بانه با اشاره به بیانات صریح رهبری در خصوص فاجعه منا و هشدار به سران صعودی گفت: بیانات صریح رهبری غرور کاذب خاندان صعودی را درهم شکست.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر ماموستا جمال کریمی امام جمعه موقت بانه ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه بانه که در مسجد جامعه این شهر برگزار شد با اشاره به هشدار صریح مقام معظم رهبری درقبال اقدامات کنونی سعودی ها تاکید کرد: بدون تردید مدیریت حج باید تغییر کند زیرا جانباختن حدود 4 هزار و 700 نفر از زائران خانه خدا در منا نشان داد که سران سعودی کفایت مدیریت حج را ندارند.

وی افزود: سران صعودی بلافاصله بعد از بیانات رهبر معظم انقلاب و  موضع گیری صریح ایشان در خصوص فاجعه منا، غرور کاذب خود را شکسته و  بعد از این سخنرانی همکاری شایسته تری در خصوص شناسایی جان باختگان و عودت پیکر مطهر  شهدای منا به ایران با مسئولین ذی ربط انجام دادند.

کریمی با  اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: ما رعایت آداب اسلامی و حسن همجواری را انجام می دهیم و اگر نسبت به اعزام کشته ها از ناحیه عربستان کوتاهی صورت گیرد برخورد جدی تری انجام خواهیم داد.

امام جمعه موقت بانه در ادامه سخنان خود ضمن تبریک بماسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی با اشاره به حدیثی از پیامبر مکرم اسلام(ص) خاطرنشان کرد، طبق حدیث نبوی(ص) نعمت سلامتی و امنیت از با ارزش ترین و بزرگترین نعمت های الهی است که تا فرد این دو را از دست ندهد متوجه قدر و ارزش این دو نعمت مخفی پروردگار تخواهد شد و لذا تامین امنیت در جامعه  از مهمترین رسالت های نیروی انتظامی است.


وی درستکاری، امانت داری، مردم داری و اقتدار را از ویژگی های بارز نیروهای انتظامی برشمرد و گفت: با توجه به اینکه شهرستان بانه یک شهر مرزی است و بسیاری از مردم مرزنشین  از طریق مرزها اقدام  به تامین معاش خود می کنند لذا انتظار میرود که این عزیزان کما فی سابق در برخورد با مردم مرز نشین با رافت و مهربانی رفتار کرده و از امنیت مرز و کسب کار آنها محافظت کنند.



برچسب ها :

امام جمعه موقت بانهآرباباخبرعرستانرهبری

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی