پنجشنبه 29 بهمن 1394 / 14:15|کد خبر : 984|گروه : سياسي

یادداشت/

کاندیدای اصلح گفتمان محور است نه تبلیغات محور

کاندیدای اصلح گفتمان محور است نه تبلیغات محور

یکی از وجوه انتخابات، تبلیغات انتخاباتی می باشد؛ در هر دوره از انتخابات بخش اصلی هزینه های انتخاباتی به چاپ پوستر و بنرهای گران قیمت و دهن پرکن اختصاص می یابد.

به گزارش آرباباخبر، یکی از وجوه انتخابات، تبلیغات انتخاباتی می باشد؛ در هر دوره از انتخابات بخش اصلی هزینه های انتخاباتی به چاپ پوستر و بنرهای گران قیمت و دهن پرکن اختصاص می یابد.

 

بسیار جالب توجه است که گاهی در این چنین پوسترهایی شعارهای حمایت از شهر (زیباسازی شهر)، حمایت از توسعه پایدار، حمایت از محیط زیست و ... دیده می شود.

 

البته باید گفت که کاندیدای شایسته نیازی آنچنانی به معرفی کردن خود از طریق چاپ پوستر و چسپاندن عکس های رنگی و یا نوشتن شعارهای تبلیغاتی بر در و دیوار مردم ندارند.

 

شیوه اثبات یک کاندیدای اصلح شیوه گفتمان محوری است نه تبلیغات محوری.

 

گاهی تا هفته ها بعد از انتخابات شاهد تلاش های مستمر نیروهای خدوم شهرداری در پاک سازی هجوم مغول گونه ستاد های تبلیغاتی در سطح شهر هستیم.

 

آیا لازم است دست به چنین اقدامی بزنید؟ آیا واقع هدفتان و یا هدفمان خدمت است؟!

 

تجربه ثابت کرده است افرادی که هزینه های تبلیغاتی سرسام آوری را برای پیروزی انتخاباتی در نظر گرفته اند اکثراً با اهداف غیرخدمت پای در این کارزار نهاده اند.

 

افراد شایسته زیادی هستند که در واقع شرایط مناسبی برای کاندیداتوری دارند اما هرگز وارد چنین قماری نمی شوند و بالعکس سرمایه خود را به شیوه ای دیگر در راه خدمت به جامعه هزینه می نمایند. مدرسه، بیمارستان، پل، مسجد و ... .

 

طرح این موضوع به طور مسلم باعث ناراحتی بسیاری از کاندیداهای تبلیغات محور می شود.

 

اما امیدواریم طرح این موضوع و پیگیری های تبعی کار باعث تغییر گرایش بسیاری از کاندیداها بر برنامه ریزی بر هزینه های تبلیغاتی گفتمان محور شود. تا در نهایت هم شهر از هجمه های تبلغاتی مصون و هم پول نیز در جیب های مبارک برقرار بماند.

یادداشت از امیر شریفی



برچسب ها :

انتخاباتکاندیدای اصلحتبلیغات محورگفتمان محوری

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی