جمعه 30 بهمن 1394 / 14:18|کد خبر : 990|گروه : سياسي

امام جمعه موقت بانه:

کاندیداها و طرفدران آنها اخلاق اسلامی را در تبلیغات انتخاباتی رعایت کنند

کاندیداها و طرفدران آنها اخلاق اسلامی را در تبلیغات انتخاباتی رعایت کنند

امام جمعه موقت بانه در خطبه های این هفته نماز جمعه شهربانه، کاندیداها و طرفدران آنها را به رعایت اخلاق اسلامی در تبلیغات انتخاباتی دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، ماموستا ملا جمال کریمی امام جمعه موقت شهرستان بانه، ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر بانه که در مسجد جامع این شهر برگزار شد با اشاره به شروع تبلیغات نامزدهای انتخاباتی گفت: از کاندیداها و ستاد انتخاباتی آنها انتظار می رود که اخلاق اسلامی را در تبلیغ برای کاندیداهای خود مراعات کرده و از هر گونه انتقاد از طرف مقابل که موجب اختلاف و هتک حرمت طرف مقابل باشد خودداری کنند.

وی افزود : کاندیدها نیز در سخنرانی های خود فقط به بیان شایستگیها و برنامه های خود بپردازند و از هر گونه توهین و تحقیر دیگران به شدت خودداری کنند.

کریمی خاطرنشان کرد، ستاد اتخاباتی و طرفداران کاندیداهای شرکت کننده در این دوره از انتخابات هم در مبارزات انتخاباتی خود کمال آرامش را در تبلیغ کاندیداهای مورد نظرشان رعایت نمایند و نسبت به یکدیگر تفاهم و صمیمیت و اخوت اسلامی داشته باشند، و از هرگونه تفرقه و کدورت شدیداً احتراز کنند چرا که تفرقه و تشتت، دوستان را نگران و دشمنان را کامیاب کرده و موجب تبلیغات سوء می‌شود.

امام جمعه موقت بانه در ادامه سخنان خود با اشاره به توهین روزنامه قانون به سپاه و مقایسه این نیروهای حافظ امنیت و تلاشگر در چند روز گذشته، این اقدام روزنامه مذکور را محکوم کرد و گفت:
سپاه  قدرت بلامنازع جمهوری اسلامی است و مقایسه این قدرت بلامنازع کشور با یک گروهگ تروریستی و  خبیثی همچون داعش که از طرف کشورهای مرتجع منطقه و اروپا کمک مالی و فکری می شوند کمال بی شرمی و در عین بی انصافی است.

ماموستا جمال ، با تأکید بر اینکه سپاه از دل مردم برخواسته است، تصریح کرد: اقدامات سپاه از اول انقلاب تا کنون در خدمت مردم و برای مردم بوده است و همواره در برابر تهاجم دشمنان داخلی و خارجی که منافع ملی را مورد تهدید قرار داده است ایستادگی کرده اند.

 امام جمعه موقت بانه در بخش دیگری از سخنان خود به غیرت دینی و مبارزه با مظاهر فساد و بی
اخلاقی در جامعه اشاره کرد و گفت: غيرت يك شرافت انساني و يك حساسيت انساني نسبت به پاكي و طهارت جامعه است که حتی در قرآن کریم نیز آیاتی بصورت مستقیم و غیر مستقیم به آن اشاره دارد.


وی غيرت دینی را به معناي نگاه مسئولانه و نگهباني آگاهانه از حريم دين، خانواده، قانون و كشور  دانست و افزود: اگر نگاهی به  تاريخ اسلام و دفتر زندگاني پربار رسول اكرم(ص) بیندازیم  صحنه هاي غيرت و غيرت ورزي آن حضرت و ساير مسلمانان را مشاهده خواهیم کرد.



برچسب ها :

امام جمعه موقتشهرستان بانهنماز جمعهکاندیداانتخاباتاخلاق اسلامیتوهین روز نامه قانون به سپاهغیرت دینی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی