شنبه 1 اسفند 1394 / 11:44|کد خبر : 996|گروه : اجتماعي

مدیر شبکه بهداشت و درمان بانه خبر داد

مراجعه بیش از 200 هزار بیمار سرپایی به اورژانس و بیمارستان بانه

مراجعه بیش از 200 هزار بیمار سرپایی به اورژانس و بیمارستان بانه

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه گفت: در 10 ماه گذشته بالغ بر 200 هزار مراجعه سرپایی به اورژانس و بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه انجام گرفته است.

حامد منصوری در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، در این خصوص اظهار داشت: بیمارستان صلاح الدین ایوبی شهرستان بانه بعنوان تنها بیمارستان این شهرستان در 10 ماه گذشته سال جاری، محل مراجعه بیش از 200 هزار بیمار سرپایی به این بیمارستان و بخش اورژانس آن بوده است.

وی افزود: از این میان سهم اورژانس بانه 140 هزار بیمار و مابقی در درمانگاه تخصصی بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه بصورت سرپایی مورد معاینه و مداوا قرار گرفته اند.

 منصوری، با اشاره به جمعیت شهرستان بانه و گردشگر پذیر بودن این شهر خاطرنشان کرد، در حال حاضر شهرستان بانه فقط یک بیمارستان با ظرفیت 96 تختخواب دارد که این مقدار جوابگوی نیازهای درمانی مردم شهرستان و مسافران نیست.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بانه، تصریح کرد:
چه بسا که بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه در یک شب، بیش از 120 مریض بستری داشته که اگر زحمات و تلاش های پرستاران و کادر درمانی این بیمارستان  نبود هرگز قادر نبودیم که خدمات مطلوب درمانی به مردم شهرستان ارائه دهیم.

وی ادامه داد: به‌طور میانگین، هر شب حدود 100 بیمار سرپایی به بخش اورژانس و درمانگاه تخصصی این بیمارستان مراجعه می‌کنند که این حجم بسیار بالایی است.


گفتنی است که بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه یکی از بیمارستان‌های قدیمی و باسابقه این شهرستان می باشد که در حال حاضر 112 نفر پزشک و پرستار بعنوان کادر درمانی در بخش دولتی این بیمارستان مشغول فعالیت هستند.



برچسب ها :

بیمارستان صلاح لدین ایوبیبیمارمراجعه سرپاییاورژانسشهرستان بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی