یکشنبه 2 اسفند 1394 / 12:05|کد خبر : 1007|گروه : اجتماعي

اختصاص 40 نقطه از سطح شهر بانه به تبلیغات انتخاباتی

اختصاص 40 نقطه از سطح شهر بانه به تبلیغات انتخاباتی

شهردار بانه از پیش بینی و اختصاص 40 نقطه از سطح این شهر به تبلیغات انتخاباتی خبر داد.

بابک رستم پور در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این خبر اظهار داشت: شهرداری بانه در راستای حفظ زیبایی منظر شهری و پیشگیری از نصب اقلام تبلیغاتی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان بر روی دیوارها و مکان‌های عمومی و دولتی، مبلمان شهری و درختان اقدام به برپایی داربست در سطح شهر کرده است.

 

وی اضافه کرد: در این راستا در 40 نقطه از سطح شهر داربست  جهت تبلیغات انتخاباتی در نظر گرفته شده است که  از طرفداران داوطلبان انتخابات درخواست می‌کنیم با توجه به قوانین انتخابات از نصب پوستر و اقلام تبلیغی در مکان‌های غیرمجاز خودداری کنند.

 

رستم پور با بیان اینکه این داربست ها در خیابان‌ها، میادین و معابر اصلی و فرعی شهر بانه جانمایی شده‌ است گفت: هم اکنون فضای مناسبی در سطح شهر بانه برای امکان تبلیغ انتخابات فراهم شده و همه کاندیداها می‌توانند از این فضاها استفاده کنند.

 

شهردار بانه هدف از نصب این داربست ها را یکپارچه‌سازی امور تبلیغاتی نامزدها و جلوگیری از نازیباسازی دیوارها و فضای شهری عنوان و تصریح کرد: باید ستادها و هواداران نامزدهای انتخاباتی در جهت حفظ نمای بصری شهر بانه همکاری کنند.

 

وی با بیان اینکه بر طبق قانون هر گونه دیوار نویسی ممنوع است، افزود: از ستادهای انتخاباتی کاندیداها درخواست می‌شود در مکان مجاز اقدام به انجام تبلیغات کنند.



برچسب ها :

شهردار بانهجانمایی تبلیغات انتخاباتیکاندیدای نمایندگانفضای شهری

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی