جمعه 17 مهر 1394 / 11:44|کد خبر : 129|گروه : سياسي

فرماندار بانه:

امنیت بستر ساز همه پیشرفت ها است/ رونق اقتصادی بانه مرهون امنیت و خون شهداء است

امنیت بستر ساز همه پیشرفت ها است/ رونق اقتصادی بانه مرهون امنیت و خون شهداء است

فرماندار بانه با بیان اینکه امنیت بستر ساز همه پیشرفت ها است گفت: رونق اقتصادی بانه در شرایط کنونی مرهون امنیتی است که خون شهداء آنرا بوجود آورده اند.


به گزارش خبرنگار آرباباخبر، راشد عزیری شامگاه پنجشنبه 16 مهرماه  در یادواره آبروی محله و شهدای بخش نمشیر بانه که در مسجد جامع روستای کوخان برگزار شد با اشاره به اهمیت و نقش شهداء در ایجاد امنیت گفت: ایران اسلامی امنیت و آرامش امروز خود را وامدار تلاش و مجاهدت دیروز شهداء و ایثارگران است.

وی با بیان اینکه امنیت بستر ساز همه پیشرفت ها است گفت: اگر در جامعه ای امنیت وجود نداشته باشد نمی توان انتظار هیچ گونه رونق و ترقی را در امور مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی از آن جامعه داشت.


 عزیری، رونق اقتصادی بانه را در شرایط کنونی مرهون امنیتی دانست که خون شهداء آنرا بوجود آورده و در این باره خاطر نشان کرد، امروز به برکت این مجاهدت هاست که از امنیت کامل در شهرستان مرزی بانه برخورداریم بطوریکه سالانه نزدیک به 3 میلیون گردشگر از بانه بازدید کرده و بسیاری از مسافران در کمال امنیت و آرامش با برپایی چادر در پارک ها و اماکن پیش بینی شده شب را در کنار خانواده های خود به صبح می رسانند.

فرماندار بانه همچنین مرزهای بانه را از امن ترین مرزهای کشور برشمرد و گفت: امنیت موجود در جامعه حاصل ایثارگری و از خود گذشتگی شهداء ومرزبانانی است که به حق مجاهدان فی سبیل الله هستند.

 



برچسب ها :

فرماندار بانهرونق اقتصادیامنیتشهدا

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی