دوشنبه 20 دی 1395 / 13:32|کد خبر : 2233|گروه : فرهنگي

مدیر اداره آموزش و پرورش بانه

دهه فجر امسال 4 پروژه ورزشی، آموزشی در بانه افتتاح می شود

دهه فجر امسال 4 پروژه ورزشی، آموزشی در بانه افتتاح می شود

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بانه از افتتاح و بهره بردری 4 پروژه ورزشی آموزشی در این شهرستان همزمان با دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بانه پیش از ظهرامروز با حضور رئیس شورای آموزش و پرورش این شهرستان و سایر اعضای این شورا در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش بانه برگزار شد.

رضا خضری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه و همچنین دبیر شورای آموزش و پرورش این شهرستان در این  نشست اظهار داشت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر امسال از 4 پروژه ورزشی-  آموزشی در سطح شهرستان بانه بهره برداری خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه، دو پروژه از این پروژه ها ورزشی و دو پروژه دیگر آموزشی می باشد افزود: بهره برداری از سالن ورزشی توحید شهرستان بانه، افتتاح مدرسه روستای چیچوران، بهره برداری از  مدرسه روستای خشک دره و همچنین آماده شدن چمن مصنوعی مدرسه هیئت امنایی سینا از جمله این پروژه ها می باشد.

خضری در خصوص سالن ورزشی توحید خاطرنشان کرد، با توجه به مشکلاتی که در این پروژه وجود دارد بازهم قول مساعد دادند که تا  دهه فجر آماده افتتاح شود اما در خصوص سه پروژه دیگر قطع به یقین در  مدت مذکور افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.


مدیر اداره آموزش و پرورش بانه، محل اعتبارات احداث مدارس روستای خشک دره و چیچوران را مشارکتی عنوان کرد و افزود: این مدارس با مشارکت و همت خیرین با اداره آموزش و پرورش  احداث شده که در حال حاضر تکمیل بوده و در دهه فجر با حضور مسئولین افتتاح خواهند شد.

وی به اهمیت پروژه چمن مصنوعی مدرسه هیئت امنایی  سینا هم اشاره کرد و در این خصوص نیز گفت:  این چمن مصنوعی اولین چمن مصنوعی در بین مدارس استان کردستان می باشد که به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر افتتاح خواهد شد.


 دبیر شورای آموزش و پرورش بانه در بخش دیگری از سخنان خود به نزدیک شدن هفته شورای آموزش و پرورش هم اشاره کرد و افزود:  شورای آموزش و پرورش بعنوان یکی از اصلی ترین ارکان تصمیم گیری ها در آموزش و پرورش مطرح می باشد که بدلیل نقش آن در پیشبرد اهداف آموزشی از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

خضری تصریح کرد: در این هفته برنامه های متنوعی نیز توسط اداره آموزش و پرورش شهرستان بانه پیش بینی شده است که در طول هفته به اجرا در خواهند آمد.

وی از همکاری و تعامل همه اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان بانه در حل مشکلات آموزشی این شهرستان نیز تقدیر کرد و یادآور شد با تعامل و هماهنگی مناسبی که بین مجموعه بوده است شورای آموزش و پرورش توانسته موفقیت هایی را در سطح استان بدست آورد که به محض ابلاغ به اطلاع همه اعضاء و عموم  مردم بانه خواهد رسید.

 

حسن مکرمی معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان بانه نیز در ادامه این جلسه که بررسی را ه کارهای حمایت و جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان با نیازهای ویزه از دیگر دستور کارهای جلسه امروز شورای آموزش و پرورش بانه بود ضمن ارائه گزارشی در خصوص این دانش آموزان گفت: در حال حاضر 178 دانش آموز با نیازهای ویژه در شهرستان بانه مشغول تحصیل هستند که تعدادی از این دانش آموزان در مدارس عادی این شهرستان نحت عنوان" تلفیقی" مشغول به تحصیل هستند.

وی ضمن تاکید به حمایت از این دسته از دانش آموزان گفت: برای جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان با نیازهای ویژه در شهرستان بانه می بایست امکانات و شرایط لازم مطابق با نیازهای این دانش آموزان فراهم و در اختیار آنها قرار گیرد.



برچسب ها :

شورای آموزش و پرورشبانهافتتاحدهه فجرپروژه ورزشیآموزشی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی