پنجشنبه 23 دی 1395 / 13:11|کد خبر : 2238|گروه : سياسي

مرحوم هاشمی رفسنجانی نماد اعتدال و میانه روی در کشور بود

مرحوم هاشمی رفسنجانی نماد اعتدال و میانه روی در کشور بود

فرماندار بانه ضمن تقدیر از خدمات ارزنده آیت االه هاشمی رفسنجانی برای نظام اسلامی از ایشان بعنوان نماد اعتدال و میانه روی در کشور نام برد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، ظهر امروز به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی مراسم بزرگداشتی به همین مناسبت با حضور مسئولین، جمعی از کسبه و بازاریان و آحاد مختلف مردم بانه در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

راشد عذیری فرماندار بانه و رییس ستاد بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در این شهرستان در ابتدای این مراسم با اشاره به خدمات و سوابق درخشان مرحوم "هاشمی رفسنجانی" در  دوران انقلاب اسلامی اظهار داشت:
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بعنوان یکی از استوانه‌های انقلاب اسلامی خدمات ارزنده‌ و شایان ذکری را  در طول عمر پربرکتشان از خود به یادگار گذاشتند که هیچ‌گاه از ذهن و یاد مردم قدرشناس ایران پاک نخواهد شد.


وی ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی  افزود: ارتحال ایشان ضایعه و فقدان بسیار بزرگی برای ملت ایران است که جای خالی آن را کمتر کسی می تواند پر کند.

فرماندار بانه با بیان اینکه آیت الله "هاشمی رفسنجانی" متعلق به همه نظام اسلامی بود خاطرنشان کرد، به جرات می توان گفت که مرحوم "هاشمی رفسنجانی" نماد اعتدال و میانه روی در کشور بود و تا آخرین لحظات از عمر شریفشان با توجه به کلام رهبر معظم انقلاب علی رغم  همه تلاش های دشمنان و بدخواهان نظام از این روش و مرام خود که همان میانه روی و اعتدال در راستای حفظ وحدت و یکپارچگی نظام و امت بود دست بر نداشت.

عذیری ادامه داد: هاشمی رفسنجانی در آن سالها که در کسوت ریاست جمهوری قرار داشت به واقع توانست خرابی و ویرانی های حاصل از جنگ 8 ساله را تا حد وسیعی التیام بخشد و کارهای بسیار زیربنایی و زیرساختی در حوزه عمران و آبادانی کشور انجام دهد  و به حق که لقب  سردار سازندگی به این شخصیت بی نظیر برازنده مقام و متناسب با اقدامات ارزنده  ایشان در حوزه سازندگی می باشد.

وی همچنین به مراسم تشییع جنازه ایت الله هاشمی رفسنجانی که روز سه شنبه با حضور حداکثری مردم و مسئولین از تمام احزب و جناحی ها برگزار شد  هم اشاره کرد و گفت: حضور باشکوه مردمی در مراسم کفن و دفن ایشان حاکی از قدرشناسی ملت بزرگ ایران از زحمات و خدمات ارزنده این بزرگ مرد کشور بود که به خودی خود نشانگر قضاوت به حق مردم در مورد شخصیت سیاسی و اجتماعی مرحوم هاشمی می باشد.

فرماندار بانه همچنین به کلام رهبری در باره جایگاه آقای هاشمی در نزد معظم له هم اشاره کرد و گفت: کلام رهبر معظم انقلاب و تاسف ایشان از ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی  موید زحمات و تلاش های بی وقفه ایشان در راستای اعتلای نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران می باشد.



برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی