سه شنبه 12 بهمن 1395 / 13:24|کد خبر : 2299|گروه : فرهنگي

امام جمعه بانه:

خدمت رسانی به روستاها از برکات ارزشمند انقلاب است

خدمت رسانی به روستاها از برکات ارزشمند انقلاب است

امام جمعه بانه با مقایسه وضعیت روستاها در دوران قبل از انقلاب و بعد از آن اظهار داشت: امروز خدمات متعدی در روستاها ارائه می شود که همگی از برکات نظام است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان بانه همزمان با آغاز دهه فجر با ماموستا "عبدالله حیدری" امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

ماموستا حیدری امام جمعه بانه در این دیدار اظهار داشت: بعد از انقلاب خدمات زیادی به برکت نظام در روستاها ارائه شده است به طوری که در سال های قبل از انقلاب بسیاری از روستاها از خدمات و نعمت ها محروم بودند اما بعد از انقلاب خدمات زیادی در روستاها داده می شود.


وی با بیان اینکه امروز تعداد زیادی از روستاهای بانه از نعمت گاز، آب، برق و تلفن برخوردار هستند افزود: در دوران انقلاب حتی شهرهای بزرگ کشور نیز از بسیاری از این نعمت ها محروم بودند و همه این امکانات به برکت نظام و انقلاب اسلامی امروز در اختیار مردم روستاها قرار دارد.

"محمد فلاح" فرماندار بانه نیز تصریح کرد:امروز در روستاهای ما همه زیر ساخت ها فراهم است و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از این خدمات در روستاها نبود و امروز مناطق روستایی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی این گونه از این نعمت ها بهره می گیرند.


وی به برنامه های دهه فجر شهرستان بانه نیز اشاره کرد و گفت: امسال پروژه های خوبی در سطح شهرستان بانه به بهره برداری خواهند رسید که افتتاح پروژه تصفیه خانه فاضلاب روستایی از مهمترین این پروژه ها می باشد.

سرهنگ احمد فرجی جانشین فرماندهی سپاه بانه نیز در این دیدار، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و همه شهیدان نظام اسلامی را گرامی داشت و گفت: امروز  به برکت خون شهدا همه مردم ایران در هر جایگاه و منزلتی که هستند  از برکات انقلاب اسلامی برخوردار هستند که بایستی قدردان این نعمت بود.

وی با اشاره به برنامه های کمیته فرهنگی ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان بانه نیز افزود: امسال در دهه فجر برنامه های فرهنگی اجتماعی مناسبی پیش بینی شده است که با محوریت یادواره های شهدا در شهرستان برگزار خواهد شد. 


 



برچسب ها :

امام جمعه بانهده فجربرکات انقلابفرماندار بانهجانشین سپاه بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی