پنجشنبه 14 بهمن 1395 / 14:03|کد خبر : 2305|گروه : فرهنگي

امام جمعه موقت بانه

امنیت بزرگترین هدیه شهیدان به مردم ایران است

امنیت بزرگترین هدیه شهیدان به مردم ایران است

امام جمعه موقت بانه با اشاره به وضعیت مطلوب امنیت در کشور گفت: امنیت بزرگترین هدیه شهدا به مردم ایران است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، ماموستا ملا جمال کریمی امام جمعه موقت شهرستان بانه ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای این شهرستان که با حضور مسئولین و آحاد مردم بانه در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی این شهرستان برگزار شد، امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی  را مرهون خون شهداء دانست و گفت:شهیدان با نثار خون خود و فدا کردن جان عزیزشان امنیت و آرامش را به مردم ایران هدیه کردند.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) در خصوص اهمیت و جایگاه نعمت امنیت افزود: از دیدگاه پیامبر (ص) نعمت امنیت و سلامتی از جمله بزرگترین نعمت های خداوند به بندگانش می باشد.

ماموستا کریمی یادآور شد، انسان هنگامی ارزش و اهمیت این دو نعمت بزرگ الهی  را بدرستی درک می کند که در مدت زمانی آنها را از دست داده باشد و از آنجایی که ملت ایران بویژه مردم کردستان در اوایل انقلاب بواسطه حمله رژیم بعثی طعم نا امنی و جنگ را چشیده اند امروز بهتر از دیگران قدر امنیت و آرامش را می دانند.
 

امام جمعه موقت بانه، قدرشناسی و پاسداری از نعمت امنیت را وظیفه همه مردم بویژه مسئولین دانست و گفت: مسئولین با خدمت صادقانه به مردم می توانند نقش خود را در این راستا ایفا کنند و با خدمت به مردم سعادت دین و دنیا را از آن خود کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نا امنی های موجود در کشورهای اسلامی منطقه نیز اشاره کرد و افزود: امروز جریان های تکفیری که دست نشانده استکبار و جیره خواران کشورهای غربی هستند کمر به قتل و کشتار مسلمانان بسته اند و از این طریق در کشورهای اسلامی بدنبال ایجاد نا امنی هستند که متاسفانه در این امر هم تا حدودی موفق شده اند.  

ماموستا کریمی خاطرنشان کرد، امروز داعش و جریان های تندرو تکفیری از هر فرصتی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی و ایجاد نا امنی در کشور ما نیز استفاده می کنند که خوشبختانه با هوشیاری و تیز بینی نیروهای نظامی و امنیتی تا کنون در رسیدن به اهداف شوم خود نا کام مانده اند.

امام جمعه موقت بانه، در ادامه سخنان خود جایگاه شهید و شهادت را در دین اسلام بسیار والا دانست و گفت: شهید با نثار خون خود در راه دین خدا، با پروردگار خود معامله کرده و بهشت برین هم بهای این معامله می باشد.


ماموستا کریمی با بیان اینکه رسیدن به بهشت بزرگترین آرزو و خواسته تمام مومنان و بندگان صالح خدا می باشد و آنها  پس از ورد به بهشت دیگر هیچ خواسته و آرزوی دیگری ندارند گفت: اما در این بین تنها شهید است که آرزو دارد باز زنده شود تا دوباره در راه خدا مجاهدت کند و دیگر بار به فیض شهادت نایل آید که این حاکی از ارزش و جایگاه شهید در اسلام می باشد.

 



برچسب ها :

امام جمعه موقت بانهامنیتداعشجریان ای تکفیرینا امنی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی