جمعه 13 اسفند 1395 / 14:05|کد خبر : 2373|گروه : اجتماعي

خدمات کمیته امداد به قشر نیازمند قابل تقدیر است

خدمات کمیته امداد به قشر نیازمند قابل تقدیر است

امام جمعه بانه با اشاره به خدمات متعدد کمیته حضرت امام خمینی(ره) به قشر نیازمند گفت:خدمات کمیته به قشر نیازمند در طول سال قابل تقدیر است

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، ر ماموستا عبدالله حیدری امام جمعه بانه ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان  که در مسجد جامع بانه برگزار شد؛ ضمن اشاره به قرار گرفتن در آستانه سال نو اظهار داشت: هر ساله در آستانه سال نو کمیته امداد بانه همزمان با سراسر کشور در راستای خدمات رسانی به اقشار نیازمند و آسیب پذیر جامعه اقدام به برگزاری جشن نیکوکاری می کند.

وی افزود؛ کمیته امداد حضرت امام خمینی شهرستان بانه امسال نیز به منظور جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم برای کمک به نیازمندان و فقرا در آستانه سال نو طی روزهای 18 الی 20 اسفند اقدام به برگزاری جشن نیکوکاری می کند.

ماموستا حیدری با بیان اینکه کمیته امداد منبع خدمات متعددی به قشر محروم و مستضعف جامعه است خاطرنشان کرد؛ به همین دلیل انتظار می رود که مردم خیر و نیک اندیش بانه در راستای تحقق اهداف کمیته امداد در این جشن شرکت کرده و با اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی خود یاری رسان کمیته امداد باشند.

امام جمعه بانه تصریح کرد: در حال حاضر نزدیک به چهار هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر 7 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد بانه هستند که سالانه از خدمات متعدد کمیته امداد بهره مند می شوند.

حیدری با اشاره به اقدامات کمیته امداد بانه در طول سال که به منظور محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان انجام می شود خاطرنشان کرد؛ اقدامات کمیته امداد در این حوزه قابل  تقدیر است و همه مردم بایستی کمک کار این نهاد خدمات رسان باشند.

وی در بخش خطبه های آیینی خود نیز به اهمیت نماز شب و شب زنده داری اشاره کرد و گفت: نماز شب از جمله عباداتی است که موجب صفای باطن و طراوت روح می شود که آثار زیادی در زندگی دنیوی و اخروی مسلمانان دارد.

ماموستا حیدری؛ بخشش گناهان؛ آمادگی و ارتقای روحبه معنوی را از دیگر برکات نماز شب دانست و افزود: در گذشته و در دوران صدر اسلام به این نماز توجه ببشتری می شد.

ماموستا حیدری با اشاره به جنگ ودرگیری در کشورهای اسلامی منطقه؛ نعمت امنیت و آرامش در کشور را از برکات و نعمت های بزرگ برای ملت ایران دانست و گفت بایستی همه ما قدردان این نعمت بوده و در حفظ و تداوم ان تلاش کنیم



برچسب ها :

امام جمعه بانهکمیته امدادبانهجشن نیکوکاری

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی