یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 / 14:49|کد خبر : 2501|گروه : سياسي

مدیر آموزش و پرورش بانه:

مردم بانه از مشارکت بالایی در امور آموزش و پرورش برخوردار هستند

مردم بانه از مشارکت بالایی در امور آموزش و پرورش برخوردار هستند

مدیر آموزش و پرورش بانه گفت:مردم بانه در امور مختلف آموزش و پرورش از مشارک بالایی برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، مراسم تجلیل از معلمین برتر شهرستان بانه ظهر امروز با حضور  فرماندار؛ امام جمعه؛ مسئولین محلی و جمعی از معلمان شهرستان بانه در محل سالن اجتماعات کانون ولایت این شهرستان برگزار شد.

رضا خضری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه در ابتدای این مراسم؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجائی و تبریک هفته معلم اظهار داشت: شهید مطهری نمونه بارز یک معلم انقلابی و اسلامی بود که توانست با روشنگری اذهان جامعه و هدایت افکار عمومی به سمت مبانی اعتقادی اسلام  رهنمون ساخته و  به خوبی  از عهده رسالت خطیر معلمی برآیید بطوریکه؛ در این راه پرخطر جان خود را فدا نمود.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش و معلمان نقش بسزایی در توسعه و پیشرفت کشور دارند افزود: معلمان به عنوان اصلی ترین رکن در تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد می توانند در این مسیر  تاثیر گذار باشند.

خضری تصریح کرد: امروز جامعه ای در صحنه بین الملل از قدرت بیشتری برخوردار است که از نیروی انسانی متخصص و باسوادتری نسبت به سایر جوامع برخوردار باشند.

مدیر آموزش و پرورش در ادامه سخنان خود به نمونه ای از موفقیت های این اداره در سال گذشته اشاره کرد و گفت: کسب رتبه برتر  کشوری توسط شورای آموزش و پرورش بانه در سال گذشته از جمله مهمترین این موفقیت ها بوده است که با تلاش کلیه همکاران در مجموعه آموزش و پرورش اتفاق افتاد.

وی افزود: بنا به اعلام اخیر اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان؛ آموزش و پرورش بانه در سال گذشته موفق به کسب رتبه دوم استانی در عمل به شاخص ها که 72 شاخص را شامل می شود نیز از جمله موفقیت های دیگر این اداره می باشد.

خضری؛ خاطرنشان کرد؛ آموزش و پرورش از جمله نهادهایی است که اداره و موفقیت آن بدون مشارکت مردم امکان پذیر نیست و خوشبختانه مشارکت مردم شهرستان بانه در امورات مختلف آموزش و پرورش در سطح استان کردستان بی نظیر است.

خضری گفت: مشارکت مردم در امورات آموزش و پرورش در دو محل یعنی انجمن اولیا و مربیان و دیگری در شوراهای آموزش و پرورش تبلور می یابد که خوشبختانه مشارکت مردم بانه در هر دو مورد چشمگیر و  مطلوب بوده است.

وی  کسب رتبه اول شورای آموزش و پرورش بانه برای دو سال پیاپی و همچنین کسب رتبه اول انجمن اولیا و مربیان شهرستان بانه در سطح استان کردستان برای سه سال متوالی را نمونه بارز این مشارکت ها برشمرد.

مدیر آموزش و پرورش بانه یادآور شد که شفاف سازی در زمینه  اهمیت نهاد تعلیم و تربیت و دستاوردهای آن نقش مهمی در جلب مشارکت های مردمی دارد.



برچسب ها :

آموزش و پرورشبانهمشارکتشوراهای آموزش و پرورش

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی