دوشنبه 20 شهریور 1396 / 06:25|کد خبر : 2802|گروه : سياسي

فرماندار بانه:

حادثه کشته شدن دو نفر بانه ای در مرز از طرف وزارت کشور و هیئت های بازرسی به دقت بررسی می شود

حادثه کشته شدن دو نفر  بانه ای در مرز از طرف وزارت کشور و هیئت های بازرسی  به دقت بررسی می شود

فرماندار بانه از بررسی دقیق کشته شدن دو نفر بانه ای در مرز از طرف وزارت کشور و هیئت های بازرسی خبر داد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ فرماندار بانه امروز طی برگزاری نشستی با خبرنگاران رسانه های جمعی و فعالان فضای مجازی با محوریت حادثه کشته شدن دو نفر بانه ای در مرز هنگه ژال ضمن تسلیت  به خانواده های داغدار این دو نفر اظهار داشت: مراحل قانونی رسیدگی به این حادثه بصورت جدی در درست انجام است.

محمد فلاحی فرماندار بانه؛ با اشاره به سفر هیئت های بازرسی از تهران به خاطر این رویداد تلخ افزود: این حادثه بصورت دقیق و کاملا کارشناسی شده توسط چند هیئت بازرسی در دست بررسی است.

وی افزود: در چند روز گذشته هیئت های بازرسی از وزارت کشور و نیروی انتظامی برای بررسی بیشتر جزئیات حادثه به بانه آمدند و از نزدیک از محلی که  حادثه در آجا روی داده دیدن کردند.

فلاحی خاطرنشان کرد؛  بازرسان در این سفر  تمام زوایای آشکار و پنهان را در لابلای گفته های مرزبانی؛ شاهدین محلی و خانواده متوفیان با استفاده از تحقیاقات دقیق و کارشناسانه خود نمایان خواهند کرد.

فرماندار بانه تصریح کرد؛ مامورین درگیر در این حادثه در حال حاضر در زندان هستند و همچنان تا روشن شدن حقیقت حادثه نیز در بازداشت خواهند ماند.

فلاحی  از ایجاد فضای التهاب آور در فضای مجازی در جریان این حادثه هم انتقاد کرد و گفت: متاسفانه عده ای از رسانه های معاند از وضعیت پیش آمده سوء استفاده کرده و مسیر هیجانات مردم را که ناشی از احساسات آنها بود به سمت و سویی که خواسته خود شان بود تغییر دادند.

وی همچنین از متانت و صبوری نیروهای امنیتی در برخورد با این جریان هم تقدیر کرد و گفت: خوشبختانه با خویشتن داری نیروهای امنیتی و همراهی همکاری مردم این جریان ختم به خیر شد.

 فلاحی گفت: کسانی هم که در این حادثه بازداشت شده بودند با قرار وثیقه آزاد شدند و اگر چناچه  کسانی هم که در بازداشت هستند و هنوز آزاد نشدند می توانند با در اختیار نهادن وثیقه آزاد شوند.

وی با بیان اینکه روزانه هزار نفر از معابر موقت بانه کالا وارد می کنند خاطر نشان کرد، روزانه به اندازه یک بازارچه رسمی از  این دو معبر موقت  اجناس تعریف شده توسط کولبران وارد می شود و هیچ ممنوعیت و برخوردی هم با کولبران نمی شود.

وی از کولبران و مردم مناطق مرزی در خواست کرد،  با توجه به امنیتی بودن مرز بانه حساسیت های لازم را برای عبور از مرز در نظر بگیرند و فقط از معابر کوله بری مشخص شده که قانونی هستند اجناس خود را وارد شهرستان کنند تا دیگر شاهد حوادث تلخ این چنیتی در شهرستان بانه نباشیم.



برچسب ها :

فرماندار بانهحادثهکشته شدن دو کولبربانهمرززندانهیئت های بازرسیوزارت کشورآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی