چهارشنبه 29 شهریور 1396 / 11:49|کد خبر : 2814|گروه : سياسي

تشکیل شرکت تعاونی برای ساماندهی سرویس مدارس در بانه ضروری است

تشکیل شرکت تعاونی برای ساماندهی سرویس مدارس در بانه ضروری است

فرماندار بانه به ضرورت تشکیل یک شرکت تعاونی مینی بوس شهری در این شهر برای ساماندهی سرویس های مدارس تاکید کرد

به گزارش خبرنگار  آرباباخبر، محمد فلاحی فرماندار بانه شامگاه سه شنبه در دومین جلسه کارگروه و شورای ترافیک این شهرستان که در محل فرمانداری بانه برگزار شد؛ اظهار داشت: برای ایمن سازی ایاب و ذهاب دانش آموزان و ساماندهی امور ترافیکی آنان تشکیل یک شرکت تعاونی مینی بوس شهری در بانه از ضروریات است.

وی افزود: تشکیل این شرکت تعاونی علی رغم اینکه وجه قانونی و حقوقی به موضوع سرویس مدارس می دهد از طرفی دیگر موجبات اشتغال بیش از 15 نفر از جوانان این شهر را نیز فراهم میسازد.

فرماندار بانه؛ همچنین در انتخاب رانندگان سرویس های مدارس از لحاظ اخلاقی نیز تاکید کرد و گفت: در گزینش رانندگان سرویس های مدارس بایستی وضعیت اخلاقی آنان نیز مدنظر قرار بگیرد.

فلاحی؛ تصریح کرد: هر آنچه که قانون در خصوص سرویس های مدارس به ِآن تاکید کرده بایستی توسط نهادهای ذی ربط رعایت شود.

 فلاحی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص احداث سرعت کاه های متعدد در نقاط مختلف شهر به منظور ایمن سازی معابر مخالفت کرد و گفت: در راستای ایمن سازی معابر سطح شهر از نصب سرعت کاه ها کاسته شود.

طاهایی رئیس اداره راهداری بانه نیز در این نشست با تائید سخنان فرماندار بانه در خصوص نصب سرعت کاه های متعدد در نقاط مختلف شهری گفت: نصب این سرعت کاه ها در هنگام برف روبی مشکلات متعددی را برای دستگاه های برف روب به همراه دارد بطوریکه موجب شکسته شدن تیغه لودر های برف روب و ایجاد وقفه و مشکل در امر برف روبی می کند.

وی همچنین از تخصیص 1500 تن آسفالت برای لکه گیری معابر برون شهری بانه خبر داد و گفت: تا قبل از شروع بارش مسیرهای بانه سردشت و بانه سقز لکه گیری می شوند

سروان کوروش زندی رئیس پلیس راه بانه نیز در این نشست به ضرورت اصلاح سرعت کاه های ورودی شهر بانه و لکه گیری آسفالت روستای سبدلو نیز تاکید کرد.

وی همچنین از تردد خودروهای حامل بار اضافی در محورهای مواصلاتی بانه نیز خبر داد و گفت: متاسفانه تن آژ بالای این خودروها یکی از دلایل خرابی جاده ها نی باشد که بایستی با این موضوع برخورد کرد.



برچسب ها :

شورای ترافیکبانهفرماندار بانهشرکت تعاونیسرویس مدارس

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی