سه شنبه 11 خرداد 1400 / 08:26|کد خبر : 4453|گروه : سياسي

فرماندار شهرستان بانه؛

رعایت اخلاق، تخلفات انتخاباتی را کاهش داد

رعایت اخلاق، تخلفات انتخاباتی را کاهش داد

اسماعیل رستم پور فرماندار بانه با بیان اینکه تخلفات انتخاباتی به نسبت دوره های قبل به صورت چشمگیری کاهش یافته گفت: کاهش تخلفات این دوره به دلیل نظم پذیری و مقید بودن تعداد زیادی از داوطلبان به اخلاق انتخاباتی است.

به گزارش آربابا خبر؛ اسماعیل رستم پور فرماندار بانه در جلسه توجیهی کاندیداهای شورای شهر و روستا با بیان اینکه تمامی دستگاه های اجرایی مکلف به تضمین انتخابات با رقابت عالی، مشارکت خوب مردم و سلامت برگزاری برای مردم هستند، اظهار کرد: در همه حوزه‌ها به ویژه شورای تأمین،نظارت و رصد خوبی بر مسایل انتخابات شهرستان انجام می شود.
 
 
 
وی انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستاها را مهمترین رویداد محلی و ملی خواند و افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات که به لحاظ اجتماعی و سیاسی در سطح منطقه و جهان حایز اهمیت است موجب شده تا ستاد انتخابات شهرستان با تمام تلاش و برنامه ریزی مناسب تمهیدات لازم را برای هر چه باشکوه تر شدن آن انجام دهد.
 
 
 
رستم پور با بیان اینکه رصد تبلیغات نامزدها روزانه توسط ستاد انتخابات در شهرستان انجام می شود، ابراز داشت: حضور داوطلبان و تبلیغات درست می تواند در ایجاد شور انتخاباتی و همچنین بالا بردن مشارکت مردمی موثر باشد.
 
 
 
وی با بیان اینکه تا به امروز در تقویم روزشمار فعالیت‌های ستاد انتخابات، اقدامات خوبی در سطح شهرستان انجام شده و همه دستگاه‌های اجرایی به تکالیف و مسوولیت‌های خود عمل کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در روزهای باقی مانده تا برگزاری انتخابات همکاری لازم برای اجرای مناسب روندهای انتخاباتی به بهترین شکل ادامه خواهدداشت.
 
 
 
رستم پور در پایان با بیان اینکه تمامی تصمیم گیری ها و برنامه ریزی هایی که انجام می شود در جهت اقتدار کشور است، خاطر نشان کرد: از پیروزی انقلاب تاکنون به طور میانگین هر ساله یک انتخابات برگزار شد که حضور مردم در آن چشمگیر و شاخص بود، به یقین این دوره هم مشارکت حداکثری اتفاق خواهد افتاد.
 
 
انتهای پیام/


برچسب ها :

اخبار بانهتخلفات انتخاباتیمشارکت حداکثریفرماندار شهرستان بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی