شنبه 12 دی 1394 / 17:34|کد خبر : 597|گروه : سياسي

فرمانده سپاه بانه:

شهادت شیخ نمر توسط آل سعود در مسیر مخالفت با وحدت اسلامی است

شهادت شیخ نمر توسط آل سعود در مسیر مخالفت با وحدت اسلامی است

فرمانده سپاه بانه با محکوم کردن جنایت خاندان سعودی در به شهادت رساندن شیخ النمر گفت: اعدام این روحانی مظلوم، توسط" آل سعود" در مسیر دشمنان اسلام و مخالفت با وحدت اسلامی در منطقه است.


سرهنگ یعقوب صفاری فرمانده سپاه بانه در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با تسلیت شهادت شیخ نمر گفت: سرانجام  رژیم سرسپرده آل سعود با اعدام شیخ باقر النمر جنایت تازه ای را در پرونده اعمال خود رقم زد که اجرای این جنایت در مسیر دشمنان اسلام و مخالف با وحدت اسلامی است که در آینده ای مه چندان دور منجر به زوال خاندان سعودی  خواهد شد.

وی، ایران هراسی، شیعه‌هراسی، جنگ نیابتی‌، تشدید تفرقه بین دو مذهب بزرگ سنی وشیعه و در نهایت اجرا نمودن برنامه های آمریکا و رژیم صهیونیستی در جهت تضعیف امت اسلامی و همچنین  سرکوب بیداری اسلامی را از بارزترین اهداف این اقدام برشمرد.

صفاری،
با اشاره به حوادث منطقه و قتل و عام مسلمانان بدست جریان های افراطی و تکفیری، ریشه همه فتنه‌های منطقه را زیر سر عربستان و وهابیت خواند و خاطرنشان کرد: این جنایت با توطئه آمریکا و رژیم صهیونیستی توسط آل سعود انجام  می پذیرد که همه این مسائل نشانه جهل، کینه‌توزی و حماقت حکام ظالم آل سعود است که سقوط و اضمحلال این رژیم دست نشانده را شتاب می بخشد.

فرمانده سپاه بانه تصریح کرد: خون این شهید علی رغم اینکه حرکت بیداری اسلامی را در منطقه و در بین جوامع اسلامی  شتاب می‌دهد ، مسلمانان این منطقه را نیز بیدارتر خواهد کرد و همچنین موجب به وجود آمدن نقطه عطفی در تحولات منطقه و نهضت بیداری اسلامی خواهد شد.

وی شیخ نمر به عنوان نماد مبارزه با استبداد و استعمار در منطقه دانست و گفت: این روحانی که بر علیه تبعیض و تفرقه به پا خاسته بود  به عنوان یک روحانی پرچمدار مجاهد شهید در مقابل استبداد و استعمار جاودانه می‌شود.
 



برچسب ها :

شهادتشیخ باقر النمرفرمانده سپاه بانهآل سعودآرباباخبر بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی