شنبه 26 دی 1394 / 13:32|کد خبر : 719|گروه : اجتماعي

رئیس شرکت گاز بانه:

اکثر ساختمان های اداری بانه فاقد سیستم هوشمند کنترل گرمایش هستند

اکثر ساختمان های اداری بانه فاقد سیستم هوشمند کنترل گرمایش هستند

رئیس شرکت گاز بانه گفت: بیشتر ساختمان های اداری در شهر بانه فاقد سیستم هوشمند کنترل گرمایش موتورخانه هستند

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، هیوا فتوحی پیش از ظهر امروز 26 دیماه، در کارگروه کمیته سوخت این شهر که با موضوع بهینه سازی مصرف انرژی در سطح ادارات شهر بانه و در فرمانداری این شهر برگزار شد از وضعیت گرمایشی موجود در ادارات بانه انتقاد کرد.

وی با بیان اینکه به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی، سیستم‌های گرمایشی ادارات و دستگاه‌های دولتی باید به سیستم کنترل هوشمند تجهیز شوندافزود: متاسفانه جز تعداد انگشت شماری از ادارات  شهر بانه ما بقی آنها فاقد سیستم هوشمند کنترل گرمایش هستند .

فتوحی خاطرنشان کرد: در بازدیدهایی که از سطح ادارات این شهر داشتیم درجه دمای بیشتر آنها بالای 20 درجه بوده است که به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی باید درجه دمای مراکز آموزشی، خوابگاه‌های دانشجویی و ادارات با نصب دماسنج کنترل شود.

رئیس شرکت گاز بانه حامل های انرژی را یکی از مواهب الهی دانست و افزود: انرژی گازی که امروزه همه ما از آن بهره مند هستیم در واقع برای تولید و بهره برداری از آن علی رغم در بر داشتن هزینه هایی که برای دولت در بردارد به امکانات و شبکه های خاصی نیز نیازمند است که کنترل و بهینه سازی مصرف این انرژی پاک و گرانقیمت مستلزم تلاش دسته جمعی می باشد و باید همه ما از هدر رفت آن جلوگیری کنیم .

وی تصریح کرد: در یک مجتمع تجاری هوشمند و یا یک ساختمان تجاری و اداری هوشمند سیستم های سرمایش و یا گرمایش بر حسب نیاز و به صورت خودکار شروع به فعالیت می نمایدتا دمای محیط را به درجه مورد نظر شما برسانند.





 



برچسب ها :

سیستم گرمایشی هوشمنداداراتبهینه سازی مصرف انرژیبانه

نظرات کاربران :

مسئول [شنبه 26 دی 1394 | 18:58] پاسخ

عرض شود خدمت رئیس محترم گازبعضی ارادارات چون بااصول فنی ومهندسی روزساخته نشده روی 70 درجه هم بازکارکنانش معترضند که اداره سرداست

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی