دوشنبه 12 بهمن 1394 / 15:29|کد خبر : 856|گروه : سياسي

فرماندار بانه:

مهمترین عامل پیروزی و تداوم انقلاب مردمی بودن آن است

مهمترین عامل پیروزی و تداوم انقلاب مردمی بودن آن است

فرماندار بانه گفت: از جمله مهمترین عواملی که در پیروزی و تداوم انقلاب نقش داشت و می توان به آن اشاره کرد مردمی بودن این انقلاب است.


به گزارش خبرنگار آرباباخبر، راشد عذیری صبح امروز در آئین نواخته شدن زنگ انقلاب که بمناسبت سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) به کشور، در دبیرستان دخترانه عفت بانه برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: عوامل متعددی در پیروزی و تداوم انقلاب تا به امروز نقش داشته اند که مردمی بودن این انقلاب از جمله مهمترین عواملی است که می توان به آن اشاره کرد.

وی با
بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر توان مردمی به پیروزی رسید، افزود: رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی و نقش محوری مردم مهمترین عوامل اصلی شکل‌گیری و تداوم انقلاب اسلامی ایران تا به امروز بوده است.

عذیری به دو انتخابات مهم پیش رو اشاره کرد و گفت: حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات، موجب خنثی شدن دسیسه های دشمنان و عزت و اقتدار و عزت ایران اسلامی در عرصه بین المللی خواهد شد
.

فرماندار بانه با مقایسه انتخابات دوران قبل از انقلاب و بعد از انقلاب اظهار کرد، قبل از انقلاب انتخابات مجلس یک حالت نمایشی داشت و نمایندگان مجلس بصورت فرمایشی وارد مجلس می شدند یعنی نمایندگان مردم نه با نظر و رای ملت بلکه توسط حکومت انتخاب و راهی مجلس می شدند.

وی تصریح کرد: ولی انتخابات در کشور با پیروزی انقلاب اسلامی یک رویکرد کاملا متفاوت از گذشته بخود گرفت بطوریکه امروز تمام مسئولین کشور در پست های مختلف بصورت مستقیم و یا غر مستقیم با رای و نظر مردم انتخاب می شوند که  این موضوع خود نمونه ای بارز بر مردمی بودن نقلاب اسلامی است.



برچسب ها :

فرماندار بانهمردمیانقلابدهه فجر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی