سه شنبه 13 بهمن 1394 / 11:23|کد خبر : 864|گروه : سياسي

در طول دهه فجر صورت می گیرد/

برگزاری 4 ویژه برنامه بهداشتی و درمانی توسط بسیج جامعه پزشکی بانه

برگزاری 4 ویژه برنامه بهداشتی و درمانی توسط بسیج جامعه پزشکی بانه

مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان بانه از برگزاری 4 ویژه برنامه بهداشتی، درمانی در طول ایام دهه مبارک فجر امسال توسط این نهاد در سطح شهرستان بانه خبر داد.

سید سروش موسوی پناه مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان بانه در گفتگو با خبرنگار آرباباخبر، در این باره گفت: بسیج جامعه پزشکی شهرستان بانه هر ساله در مناسبت های ملی و مذهبی مختلف  برنامه های بهداشتی و درمانی متعددی را در روستاها و مناطق محروم شهرستان بانه اجرا می کند.

وی افزود: بسیج جامعه پزشکی شهرستان بانه در ایام الله دهه فجر امسال نیز 4 ویژه برنامه درمانی، بهداشتی برای شهروندان و مناطق روستایی این شهرستان در نظر گرفته است که در طول این ایام اجرایی خواهد کرد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی بانه ، برگزاری یادواره شهدای بسیج جامعه پزشکی بانه با همکاری شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، ویزیت رایگان به مردم روستاهای محروم بانه در بخش ننور، انجام  ویزیت رایگان شهروندان بانه ای به مدت یک روز در بهداری شهید نصرالهی سپاه بانه و برپایی ایستگاه سلامت را از جمله برنامه های شاخص بسیج جامعه پزشکی سپاه بانه در طول ایام الله دهه فجر امسال برشمرد.


موسوی پناه خاطر نشان کرد: در طول سال جاری 27 اکیپ پزشکی توسط بسیج جامعه پزشکی بانه برای خدمت رسانی به مناطق محروم در سطح این شهرستان اعزام شده است



برچسب ها :

بسیج جامعه پزشکیبانهویزیت رایگاندهه فجر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی