سه شنبه 13 بهمن 1394 / 14:51|کد خبر : 876|گروه : سياسي

جشن انقلاب در شهر کانی سور بانه برگزار شد + عکس

جشن انقلاب در شهر کانی سور بانه برگزار شد + عکس

صبح امروز و همزمان با دومین روز از دهه فجر، جشن انقلاب در مسجد جامع شهر کانی سور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، جشن انقلاب در شهر کانی سور بانه به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور حجت الاسلام و المسلمین علی دوستی نژاد  نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان کردستان و مسئول کمیته های روستایی دهه فجر استان، معاون برنامه ریزی فرماندار بانه، مسئولان شهرستانی ، فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

ماموستا ملا رئوف سعیدی امام جمعه شهر کانی سور در ابتدای این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دستاوردها و برکات عدیده ای برای ملت ایران بدنبال داشته است که دهه فجر بهترین زمان برای بازگو کردن این برکات است.

وی  با اشاره به وقایع و اتفاقات دلخراش کشورهای منطقه افزود: امنیت و آرامشی که در سایه اتحاد و همبستگی ملت ایران و مجاهدت شهدا در کشورمان حاکم است از مهمترین این دستاوردهاست که می توان به آن اشاره کرد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین علی دوستی نژاد، نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان کردستان نیز
دهه فجر را یادآور روزهای سراسر حماسه ملت ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی در بهمن ماه 57 با عزم ملت ایران و به رهبری امام راحل به ثمر نشست.

 وی با اشاره به موقعیت کنونی انقلاب در منطقه و کشورهای جهان افزود:
انقلاب اسلامی ایران امروز از چنان جایگاهی برخوردار است که موجب شده تمام ابرقدرت‌های جهان در مقابل این نظام الهی توان مقاومت نداشته باشند.


علی نژاد تصریح کرد:برنامه‌های متنوع زیادی با هدف ایجاد شادی و نشاط در روستاهای سراسر استان کردستان و از جمله بانه همزمان با دهه فجر امسال با حمایت دستگاه‌های مختلف از جمله کمیته امداد امام خمینی، سپاه  و تبلیغات اسلامی در کمیته روستایی شهرستان ها برگزار خواهد شد.

در خاتمه سرهنگ احمد فرجی جانشین فرماندهی سپاه بانه نیز
ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر اظهار داشت: سپاه بانه نیز برای این ایام بالغ بر 92 عنوان برنامه در سطح شهرستان و رده های مختلف این سپاه پیش بینی کرده است که در سطح محلات، مساجد، پایگاه‌های بسیج  در شهر و روستاهای بانه برگزار خواهد شد.

وی انقلاب اسلامی ایران را اتفاق بزرگی خواند و گفت: با وجود گذشت 37 سال از این واقعه بزرگ چگونگی رخداد و پایداری آن در طول زمان برای همه متفکرین و صاحبان اندیشه جای پرسش و بحث دارد.



آرباباخبر

آرباباخبر

 



برچسب ها :

جشن انقلابکانی سوربانهبخش نمشیردهه فجرانقلاب اسلامی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی