چهارشنبه 14 بهمن 1394 / 12:51|کد خبر : 881|گروه : سياسي

صدقه به مردم از جیب خودشان/

توهین به مردم ایران برای دریافت 45 هزار تومان توسط نماینده دولت

توهین به مردم ایران برای دریافت 45 هزار تومان توسط نماینده دولت

یارانه بی ارزش ترین ماهانه ای که در طول تمام دوران ها و در بین تمام دولت ها، تنها در ایران به مردم داده می شود.

به گزارش آرباباخبر، صدقه ای از سوی دولت که از جیب خودم مردم به آنها بازگردانده می شود ولی باز هم منت های آن از سوی دولت همیشه و همواره زخمهای مردم را به درد می آورد.

 

سخنگوی دولت یازدهم جناب آقای نوبخت در ماه های اخیر نسبت به پرداخت یارانه، اقشار کم درآمد جامعه را مورد توهین و افترا قرار داده بود، کاری که واکنشی از سوی هیچ رسانه ای را در پی نداشت و مسکوت و بی صدا در روز دریافت یارانه خاک شد.

 

گاهی کوچکترین بی احترامی به کوچکترین آقازاده منجحر به طرح دعوا و شکایت و رسانه ای کردن و قهر سوری و هزاران ادای دیگر می شود که درآوردن آن منجر به خودشیرینی بیشتر می شود.

 

اما اینبار که سخنگوی دولت به ملت، نه بزرگترین قشر جامعه یعنی نیازمندان و محتاجین توهین کردند، کسی نتوانست چیزی بگوید، چرا که تمام این قشر آنقدر درد دارند که نتوانند چیزی به کسی بگویند.

 

آقای نوبخت در یکی از نشست های خبری اخیر خود خطاب به جامعه میلیونی مخاطبان یارانه بگیر کشور، عنوان کرده بود: "یه عده ای هستن که از چند ساعت باقی مونده به اون ساعت 24، این کارت تو دستشونه و منتظرن تا بتونن پولاشونو دریافت کنن." نگران نباشید یارانتون قطع نمیشود.

 

دولت باید برای 45 هزار تومان پول ناقابلی که به حساب مردم می ریزد باید شرمسار باشد نه اینکه باد در غبغب اندازد و مردم را تحقیر کند، چرا که همین چند ساعت مانده به واریز 45 هزار و 500 تومان پول یارانه و صف کشیدن مردم برای دریافت پولی به این ناچیزی نشان از فقر و بدبختی در کشوری پهناور، ثروتمند و متمدن کمی نازیباست.

 

در حقیقت همین صف کشیدن در سرما و گرما و خستگی و نداری مردم برای 45 هزار و 500 تومان پول یارانه، در مقابل حقوق های چند صد میلیونی برخی مسئولان و مدیران دولتی، باید به گوش و چشم شما نرسیده باشد که آنگونه راحت و بدون هیچ دردی با وقار و ژست کاملا مرفهانه بگوید: "یه عده ای هستن که از چند ساعت باقی مونده به اون ساعت 24، این کارت تو دستشونه و منتظرن تا بتونن پولاشونو دریافت کنن." نگران نباشید یارانتون قطع نمیشود.

 

اصلا منِ میلیاردر چه نیازی به پول 45 هزار و 500 تومانی یارانه دارم وقتی آدامس دهانم را با هواپیمای شخصیم از کانادا برایم می آورند، یا اصلا به نظر خودتون این موضوع که پرداخت یارانه برای شما شب مصیبت عظیم است، و لیست بلند والای یارانه بگیرانی که حاضر نیستند انصراف بدهند چه معنی دارد!!!؟؟؟؟

 

این لیست بلند از افراد واجد دریافت یارانه حقیقی هستند و تمام این افراد کسانی هستند که در زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و دولت تدبیر و امید قرار دارند، کسانی که حقیقتا نیازمند دریافت پول آن هم نه 45 هزار بلکه میلیون ها میلیون برای رفع دردها و آلام زخم هایشان هستند.

 

شاید شما سراغ ندارید، اما در اطراف ما هستند کسانی که هفت میلیون جوان بیکار نام دارند، کسانی که فارغ التحصیل و دانش آموخته با بهترین نمرات و کارنامه تحصیلیف کسانی که سال های سال عمر و جوانی خود و سرمایه دست های پینه بسته پدرانشان را صرف هزینه تحصیلی کردند و امروز جوان بیکار نام دارند، هستند افرادی در اطراف ما که 22 میلیون مجرد دختر و پسر هستند که فقر و نداری و بیکاری و ترس از هزینه های جاری بدون داشتن هیچ سرمایه ای مانع ازدواجشان شده است.

 

در حوالی ما هستند کسانی که ازدواج می کنند و از هر ده ازدواجشان 6 مورد آن به طلاق منجر می شود، چون بیکارند، پول برای تهیه نان خودشان و خانواده شان ندارند، در کوچه پس کوچه های شهرهای ما هستند کسانی که معتاد شدند، تعدادشان 6 میلیون است! آقای..... 42 درصد از مردم ما زیر خط فقر هستند!

 

68 درصد از مردم کشور افسرده هستند، سن فحشا به 14 سال رسصیده این یعنی صدا ناقوس خطر در جامعه اسلامی! آیا می دانستید؟ تمامممممم اینها به کنار 13 هزار کلیه در ایران سالانه به فروش می رسید شاید مرهمی باشد بر دردهای بی درمان فقر!

 

البته چند وقت پیش هم در استان کردستان یک مرد گرسنه قصد جان خود کرده بود، و این یکی از هزاران دردی است که دیده نشدند، چیز مهمی نبود به خیر گذشت مردم مقداری پول ناچیز در دست او گذاشته و قائله ختم به خیر شد، بعید میدانم حتی به گوش مبارک رسیده باشد.

انتهای پیام/

منبع: کردتودی

 



برچسب ها :

یارانهتوهینسخنگوی دولتاقشار کم در آمد

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی