چهارشنبه 14 بهمن 1394 / 15:42|کد خبر : 888|گروه : سياسي

رئیس مرکز بزرگ اسلامی بانه:

دهه فجر، مظهر استعمار ستیزی ملت ایران است

دهه فجر، مظهر استعمار ستیزی ملت ایران است

رئیس مرکز بزرگ اسلامی بانه از دهه فجر بعنوان مظهر استعمار ستیزی ملت ایران نام برد و گفت: بدون شک دهه فجر انقلاب اسلامی، مظهر مبارزه با مظاهر استبداد و استعمار است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، حجت الاسلام و المسلمین مالکی صبح امروز در آیینی که به مناسبت سی و هفتیمن سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی تحت عنوان" جشن بزرگ انقلاب" با حضور مسئولین شهرستانی و آحاد مردم بانه در مسجد جامع این شهر برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: اگر تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی را ورق بزنیم بوضوح درخواهیم یافت که این تاریخ پرفراز و نشیب،صفحات درخشانی از حماسه آفرینی ها و ایثارگری ها دارد که هریک از آنها از مصادیق بارز مبارزه این ملت بزرگ با استبداد و استعمار منفی است.

وی، با اشاره به وضعیت ملت ایران در دوران ستم شاهی افزود: نارضایتی اکثر اقشار مردم از حکومت پهلوی در حوزه های مختلف: اقتصادی، معیشتی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی موجب قیام ملت ایران بر علیه این حکومت  شد.

 
 مالکی تصریح کرد: روحیه ی استکبار ستیزی ملت ایران همواره زمینه ساز پیروزی های بزرگی بوده و همواره دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی را با شکست و ناکامی مواجه کرده است بطوریکه امروز نیز فرزندان ملت با همین روحیه در عرصه های مختلف افتخارآفرینی کرده و قدرت های بزرگ جهانی را وادار به تمکین در مقابل حقوق ملت بزرگ ایران نموده اند.

رئیس مرکز بزرگ شهرستان بانه همچنین وحدت و انسجام بین مذاهب بزرگ اسلامی( شیعه و سنی) را از جمله رموز موفقیت و تداوم انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف برشمرد و گفت: مادامیکه اتحاد و همبستگی بین مسلمانان برقرار باشد دشمنان نخواهند توانست به مقاصد شوم و پلید خود دست یافته و کاری از پیش برند.



 



برچسب ها :

دهه فجرحکومت پهلویشیعه و سنیوحدتاستعمار ستیزیآربابا

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی