پنجشنبه 15 بهمن 1394 / 10:01|کد خبر : 892|گروه : فرهنگي

رئیس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی بانه:

تئاتر محاکمه با موضوع طنز از امشب در بانه اجرا می شود

تئاتر محاکمه با موضوع طنز از امشب در بانه اجرا می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بانه از برگزاری تئاتر طنز در این شهرستان تحت عنوان" محاکمه" به مدت 15 شب خبر داد.

علیرضا خوشبخت صبح امروز 15 بهمن ماه در گفتگو با خبرنگار آرباباخبر، در این خصوص اظهار داشت:نمایش تئاتر ‘محاکمه’ با موضوع طنز، کاری است از انجمن هنرهای نمایشی بانه که از امشب 15 بهمن تا پایان ماه جاری  به مدت 15 شب در محل سالن مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی بانه اجرا مخواهد شد.

وی با بیان اینکه تئاتر مذکور هرشب از ساعت 20 و 30 لغایت 22:30 هرشب اجرا خواهد شد  افزود: این نمایش تئاتر به کارگردانی علی مجیدزاده در ژانر کمدی و با پرداختن به مسائل مشکلات شهری برای عموم اجرا خواهد شد.

خوشبخت، حضور جمع زیادی از بازیگران پیشکسوت و صاحب نام عرصه تئاتر بانه در این نمایش همچون: فریدون توکلی، حاجی انوری و علی مجیدزاده را از نقاط قوت این تئاتر برشمرد و گفت: از آنجایی که این هنرمندان در بین مردم بانه و منطقه شناخته شده و از محبوبیت بالایی برخوردار هستند پیش بینی می کنیم که با استقبال چشمگیری از جانب  شهروندان بانه ای قرار گیرد.


وی همچنین از اجرای چندین برنامه فرهنگی توسط اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی بانه در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: پخش فیلم سینمایی بصورت رایگان برای شهروندان در این ایام هر روز از ساعت 10:30 لغایت 12 هر روز از دیگر برنامه های این اداره در طول دهه فجر امسال  می باشد.

وی تصریح کرد:  هنر تئاتر بانه در دوسال اخیر فعالیت های زیادی داشته است افزود: در سال جاری گروه های تئاتر بانه نمایشنامه های بسیار خوبی را به مناسبت های مختلف به نمایش گذاشتند.



برچسب ها :

تئاترطنزدهه فجربانهآرباباسینما

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی