پنجشنبه 15 بهمن 1394 / 14:22|کد خبر : 893|گروه : فرهنگي

همزمان با سومین روز از دهه فجر ،

آیین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا در بانه برگزار شد + تصاویر

آیین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا در بانه برگزار شد + تصاویر

بمناسبت گرامیداشت دهه فجر و همزمان با سومین روز از این دهه ، مزار شهدای سلیمان بک بانه غبار روبی و عطر افشانی شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، ظهر امروز بمناسبت گراميداشت دهه فجر و همزمان با سومین روز از این دهه، طی برگزاری آیینی مزار شهدای سلیمان بک بانه با حضور، امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولين ادارات،خانواده هاي شهدا و اقشار مردم غبار روبی و عطر افشانی شد.

اسماعيل ورمزيار رئيس اداره بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان بانه در ابتداي اين مراسم ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا، گفت: امروز ايران اسلامي عزت و سربلندي خود را مرهون خون شهداي والا مقامي است كه در راه اعتلاي دين خدا و دفاع از تماميت ارضي اين مرز و بوم جان خود را فدا كردند.

وي همچنين با اشاره به صبر و استقامت خانواده معظم شهدا در از دست دادن عزيزان خود و سختي هاي حاصله از اين اتفاق افزود: خانواده معظم شهدا با صبر و استقامتی بی نظیر همه مصائب و مشكلات را تحمل كرده و در اين مسير پر افتخار، ادامه دهنده راه شهدا هستند.

در ادامه ماموستا عبدالله حیدری امام جمعه شهرستان بانه نیز با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: شهید و شهادت در دین اسلام از مقام و جایگاهی رفیع برخوردار هستند بطوریکه خداوند متعال بارها و بارها در آیات متعددی از قرآن کریم، به این موضوع به صراحت اشاره کرده است.

در خاتمه، شرکت کنندگان در این مراسم ضمن غبار روبی مزار شهدا با قرائت فاتحه به مقام شامخ آنان ادای احترام کرده و ضمن تاکید بر دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی، بار دیگر با آرمانهای امام و شهدا تجدید پیمان کردند
.
آرباباخبر بانه

آرباباخبر بانه

آرباباخبر بانه

آرباباخبر بانه


 



برچسب ها :

غبار روبیمزار شهدای بانهدهه فجرشهادتآربابا

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی