شنبه 17 بهمن 1394 / 15:10|کد خبر : 902|گروه : اجتماعي

اعطای کمک هزینه خرید جهیزیه به 32 نفر از مددجویان کمیته امداد بانه

اعطای کمک هزینه خرید جهیزیه به 32 نفر از مددجویان کمیته امداد بانه

صبح امروز، به 32 نفر از مزدوجین تحت حمایت کمیته امداد بانه، کمک هزینه خرید جهزیه اعطا شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، صبح امروز به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همزمان با ششمین روز از دهه فجر، طی برگزاری آیینی به تعداد 32 نفر از تازه مزدوجین تحت حمایت کمیته امداد بانه کمک هزینه خرید جهزیه اعطا شد.

این مراسم با حضور امام جمعه، جانشین فرمانده سپاه بانه، تعدادی از مسئولین محلی و مددجویان کمیته امداد بانه در سالن اجتماعات کانون ولایت این شهرستان برگزار شد.

جلال خلیلی رئیس کمیته امداد بانه در این مراسم ضمن تشریح پاره ای از عملکردهای کمیته امداد این شهرستان در حوزه های مختلف طی 10 ماه گذشته اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بانه در راستای وظایف و رسالتی که در قبال محرومین و اقشار ضعیف جامعه بر عهده دارد، اقدامات مناسبی را در حوزه های اشتغال، درمان و خودکفایی انجام داده ست.


وی ترویج سیره علوی ، گسترش و توسعه سنت نبوی در امر ازدواج آسان را در بین فرزندان مددجوی تحت حمایت و همچنین کمک به ازدواج این عزیزان را یکی از اهداف مهم و اساسی کمیته امداد امام خمینی (ره) بانه برشمرد و گفت:  امروز به  مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر،به 32 نفر از تازه مزدوجین تحت حمایت این کمیته ، کمک هزینه خرید جهیزیه اعطا خواهد شد.

 رئیس کمیته امداد بانه، مجموع مبالغ کمکی به این عزیزان را برای خرید جهزیه 540 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: چه بسا نوعروسان نیازمندی که با این کمک هزینه ها  توانسته اند مقداری از لوازم و مایحتاج اولیه مورد نیاز خود را برای شروع یک زندگی مشترگ و آغاز یک راه طولانی باهم شروع کنند
.


 



برچسب ها :

کمک هزینه خرید جهیزیهکمیته امدادبانهآربابا

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی