یکشنبه 18 بهمن 1394 / 12:16|کد خبر : 911|گروه : سياسي

جشن بزرگ انقلاب در شهر بویین برگزار شد + عکس

جشن بزرگ انقلاب در شهر بویین برگزار شد + عکس

به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و همزمان با هفتمین روز از این دهه ، جشن بزرگ انقلاب در شهر بویین از توابع بخش ننور بانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، صبح امروز همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر، جشن بزرگ انقلاب با حضور مسئولین و آحاد مردم بخش ننور در سوله ورزشی صالحین شهر بویین برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که معاون عمرانی فرماندار بانه، مسئولین محلی، فرماندهان نظامی و انتظامی ، بخشدار و امام جمعه شهر بویین نیز حضور داشتند، محمد رحیمی بخشدار ننور ضمن گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به بیان پاره ای از دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف طی سی و شش سال گذشته پرداخت.

وی موفقیت های بزرگ ملت ایران در حوزه های مختلف : علمی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فن آوری را از جمله مهمترین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در چند دهه گذشته عنوان کرد.

بخشدار ننور، همچنین با اشاره به دو انتخابات مهم پیش رو گفت:انتخابات مجلس شورای اسلامی و  خبرگان رهبری دو موضوع مهم سیاسی کشور است که تاثیر سبسزایی در آنده و سرنوشت کشور دارد.

رحیمی حضور و مشارکت حداکثری مردم در جریان انتخابات را مایه یاس و نا امیدی دشمنان نظام دانست و گفت: مردم با مشارکت و حضور گسترده خود در انتخابات، و برگزیدن شخصی اصلح و درد آشنا با مشکلات مردم می توانند آینده بهتری را برای خود و کشورشان رقم بزنند.

 


ماموستا ملا عبدالرحمن صالح زاده، امام جمعه شهر بویین نیز در ادامه، دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای ملت ایران بی حد و مرز دانست و گفت: امنیت و آرامشی که در اوج نا امنی های منطقه در ایران اسلامی حکم فرماست بزرگترین و مهمترین دستاورد انقلاب برای مردم است.

وی امنیت موجود را مرهون مجاهدت و خون های ریخته شده شهدا و همچنین مشارکت مردم با مسئولین نظام برشمرد و افزود:  امروز همه اقشار جامعه از این نعمت بهره مند هستند و باید قدردان آن باشند.

 

ملا عبدالرحمن،  همچنین با اشاره به وضعیت اشتغال جوانان در بخش ننور خواستار توجه ویژه مسئولین به حوزه اشتغال در این بخش شد و گفت: جوانان شهر بویین نیز حق دارند که از مزایای مرز نشینی بهره مند شوند.

امام جمعه شهر بویین مسئولین را خدمتگزاران مردم در نظام جمهوری اسلامی قلمداد کرد و گفت: این بینش و طرز تفکر نیز از برکات بزرگ جمهوری اسلامی است که به مسئولین با چشم خدمتگزار و نوکران مردم نگاه می کند.
 

آرباباخبر


آرباباخبر

آرباباخبر

آرباباخبر

آرباباخبر

آرباباخبر

آرباباخبر

آرباباخبر


آرباباخبر



برچسب ها :

جشن انقلابشهر بوییندهه فجرآرباباخبربانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی