دوشنبه 19 بهمن 1394 / 15:09|کد خبر : 919|گروه : سياسي

بخشدار مرکزی بانه:

پشتوانه مردمی، عامل تداوم انقلاب اسلامی است

پشتوانه مردمی، عامل تداوم انقلاب اسلامی است

بخشدارمرکزی با بیان اینکه علی رغم گذشت 37 سال از عمر انقلاب ، بازهم مردم به انقلاب خود وفادار هستند گفت: پشتوانه مردمی، مهمترین عامل تداوم انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، محمد صبوری صبح امروز در مراسم جشن انقلابی که به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در روستای رشید قلعه  از توابع بخش مرکزی بانه، با حضور مسئولین و اهالی روستا در مسجد جامع روستای رشید قلعه برگزار شد اظهار داشت: عوامل متعددی در تداوم و بقای یک انقلاب اثر گذار هستند که حمایت های مردمی از جمله مهم‌ترین ارکان تداوم انقلاب و ضامن بقاء نهضت است .

وی افزود: علی رغم این که قریب به چهار دهه از عمر انقلاب می گذرد ولی بازهم شاهد هستیم که همواره مردم با شور و اشتیاق در مراسمات متعدد ملی و مذهبی شرکت و حضور  دارند بطوریکه حمایت های مردمی، جمهوری اسلامی ایران را در تمام مقاطع و برهه‌های حساس از گزند بیگانگان در امان داشته است.

صبوری با اشاره به نا امنی های موجود در بین کشورهای منطقه خاطر نشان کرد، با وجود نا امنی هایی که در کشورهای همسایه ما وجود دارد، خوشبختانه ایران اسلامی از نعمت امنیت کامل برخوردار بوده که باید قدردان این نعمت بزرگ بود.


بخشدار مرکزی بانه همچنین به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در 7 اسفندماه سال جاری اشاره کرد و خواستار حضور حداکثری مردم در این انتخابات شد.

وی از انتخابات بعنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر در سرنوشت آینده کشور و مردم نام برد و گفت: حضور و مشارکت مردم در انتخابات به منزله تصمیم گیری و سهیم بودن آنها در تعیین سرنوشت خودشان است و باید سعی کنند از این فرصت به بهترین نحو ممکن استفاده کنند.

صبوری تصریح کرد:  انتخاب یک نماینده اصلح و دردآشنا با مشکلات مردم محروم منطقه می تواند در رفع بسیاری از کمبودها و عمران و آبادانی هر چه بیشتر منطقه تاثیر گذار باشد.



برچسب ها :

بانهپشتوانه مردمیانقلابدهه فجرانتخاباتآربابا

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی