دوشنبه 19 بهمن 1394 / 15:00|کد خبر : 921|گروه : سياسي

جانشین فرمانده سپاه بانه:

اصلی ترین فلسفه انقلاب، خدمت به مردم و محرومان است

اصلی ترین فلسفه انقلاب، خدمت به مردم و محرومان است

جانشین فرماندهی سپاه بانه، اصلی ترین فلسفه انقلاب را خدمت به مردم و محرومین جامعه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، سرهنگ احمد فرجی، صبح امروز در مراسم جشن انقلاب روستای رشید قلعه با اشاره به اهداف بنیانگذار انقلاب اسلامی از تشکیل انقلاب اظهار داشت: اصلی ترین فلسفه انقلاب  و هدف امام خمینی (ره) از تشکیل آن، خدمت به مردم و اقشار محروم جامعه بود.

وی افزود: در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، علی رغم تمام مشکلات و موانعی که توسط دشمنان بر سر راه این نظام ایجاد شد ولی ما بازهم شاهد اقدامات وسیعی در عرصه های محرومیت زدایی و مردم یاری توسط مسئولین در روستاها و شهرهای محروم کشور بودیم.

فرجی، خاطرنشان کرد: مسئول واقعی در نظام اسلامی  طبق دیدگاه امام خمینی(ره) کسی است که شیفته خدمتگذاری و نوکری هر چه بیشتر این مردم باشد نه اینکه تشنه قدرت باشد.

جانشین فرماندهی سپاه بانه با اشاره به اقدامات سپاه بانه در حوزه مردم یاری و محرومیت زدایی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان یک نهاد مردمی و انقلابی، که از بطن مردم برخاسته باشد آمادگی دارد که با تمام توان و نیرو ی خود در راستای خدمت رسانی به تمام اقشار جامعه در حوزه های مختلف می باشد و از کسانی هم که قصد خدمت به مردم را داشته باشند حمایت می کند.

وی همچنین وضعیت امنیت را در شهر مرزی بانه بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: باید قدردان این نعمت بزرگ که بسیاری از کشورهای منطقه از آن محروم هستند باشیم.



برچسب ها :

محرومیت زداییخدمتمردم یاریانقلاب

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی