دوشنبه 26 بهمن 1394 / 00:05|کد خبر : 956|گروه : اجتماعي

همزمان با روز پرستار صورت گرفت/

تجلیل از 13 پرستار نمونه در بانه

تجلیل از 13 پرستار نمونه در بانه

ههمزمان با روز پرستار، طی آیینی از 13 پرستار نمونه بیمارستان صلاح الدیمن ایوبی بانه تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، صبح امروز همزمان با روز پرستار، طی برگزاری آیینی با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان بانه، مسئولین ادارات و پرستاران شاغل در بیمارستان صلاح الدین ایوبی این شهرستان که در سالن اجتماعات کانون ولایت بانه برگزار شد از زحمات و تلاش های 13 نفر از  پرستاران نمونه شاغل در بیمارستان صلاح الدین ایوبی این شهر تجلیل شد.


حامد منصوری رئیس شبکه بهداشت و درمان بانه در ابتدای این مراسم ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت زینب و روز پرستار اظهار داشت: پرستاری شغل بسیار پر زحمت و مشقت آوری است که فقط با عشق و علاقه می توان از عهده این شغل برآمد.


وی با بیان این که پرستاران در خط مقدم نظام سلامت قرار دارند افزود: موفقیت‌ها و پیشرفت‌های حاصل شده در چند سال اخیر در نظام درمانی شهرستان با توجه به کمبود امکانات حاصل تلاش، کوشش، ایثار و از خودگذشتگی پرستاران و کادر درمانی است.

راشد عذیری فرماندار بانه نیز در ادامه این مراسم، ضمن تقدیر از زحمات پرستاران گفت این عزیزان علی رغم تمام مشکلات و سختی های کار، با صبر و حوصله به مداوای بیماران می‌پردازند که اجر این عمل آنان در نزد خداوند متعال محفوظ است.


وی پرستاری را یک هنر و تخصص عنوان کرد و افزود: علی رغم این که پرستاری یک رشته تخصصی و نیاز به تحصیلات ویژه دارد از طرفی دیگر پرستاری هنری است بی نظیر چرا که دمیدن روح زندگی در تن رنجور بیماران و جاری کردن زلال امیدواری در جسم خسته بیماران خود یک هنر است.

 
رضا خضری، رئیس اداره آموزش و پرورش بانه نیز ضمن بیان اهمیت و جایگاه شغل پرستاری در جامعه، قدردانی از زحمات این قشر دلسوز و تلاش گر را یک وظیفه همگانی عنوان کرد.


وی ادامه داد: پرستاران در تامین و ارتقای سلامت جامعه نقش انکارناپذیری ایفا می‌کنند و ارج نهادن به مقام و جایگاه پرستاران و تقدیر و قدردانی از زحمات شبانه روزی این قشر زحمت کش یک وظیفه همگانی است.

در خاتمه از 13 نفر از پرستاران نمونه بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه با اهدای جوایزی تجلیل شد.


 



برچسب ها :

تجلیل از پرستاران نمونهبانهبیمارستان صلاح الدین ایوبیروز پرستار

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی