پنجشنبه 29 بهمن 1394 / 00:01|کد خبر : 979|گروه : سياسي

امام جمعه موقت بانه:

اهانت روزنامه قانون به سپاه عین بی انصافی و کمال بی شرمی است

اهانت روزنامه قانون به سپاه عین بی انصافی و کمال بی شرمی است

امام جمعه موقت بانه در واکنش به توهین روزنامه قانون به سپاه، اهانت این روزنامه را به نیروهای سپاه عین بی انصافی و کمال بی شرمی دانست و به شدت عمل این روزنامه را محکوم کرد.

 ماموستا ملا جمال کریمی در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، در واکنش به توهین روزنامه قانون که در یادداشتی عجیب، اقدام شجاعانه نیروهای دریایی سپاه را که با به خطر انداختن جان خود ملوانان متجاوز آمریکایی را که بدون هماهنگی وارد مرزهای آبی کشورمان شده بودند بازداشت کردند اظهار داشت:  توهین روزنامه قانون به پاسداران نیروی دریایی سپاه و تشبیه این نهاد مردمی و خدمت رسان به محرومین و مستضعفان جهان به گروه تروریستی داعش کار بسیار غلطی است و این افراد امروز  با این توهین ها و مقایسه سازی های غیر منطقی و غیر اصولی قصد دارند برای کشور و مردم ذهنیت سازی های نادرستی بر علیه سپاه ایجاد کنند.

کریمی؛ سپاه را  قدرت بلامنازع جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: مقایسه این قدرت بلامنازع کشور با گروهگ تروریستی و  خبیث داعش که کشورهای مرتجع منطقه و اروپا آنها را کمک مالی و فکری می کنند کمال بی شرمی و در عین بی انصافی است.

امام جمعه موقت بانه، با تأکید بر اینکه سپاه از دل مردم برخواسته است، تصریح کرد: از اول انقلاب تا کنون سپاه مورد تهاجم دشمنان و مهاجمان خارجی و داخلی قرار گرفته که این نشانه خوب بودن و مردمی بودن سپاه است.

 



برچسب ها :

امام جمعه موقتتوهین به سپاهروزنامه قانون

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی