پنجشنبه 29 بهمن 1394 / 13:58|کد خبر : 982|گروه : سياسي

95 شعبه اخذ رای در بانه پیش بینی شده است

95 شعبه اخذ رای در بانه پیش بینی شده است

در شهرستان بانه برای 7 اسفند ماه، 95 شعبه اخذ رای در سطح شهرستان پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، جلسه آموزشی نمایندگان فرماندار و اعضای شعب اخذ رأی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر با حضور فرماندار بانه، معاون سیاسی و اجتماعی و بیش از 350 نفر از اعضا و عوامل اجرایی صندوق های انتخاباتی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
 

نماینده عالی دولت در شهرستان بانه از قانون به عنوان مبنای فعالیت نامزدهای انتخاباتی نام برد و تصریح کرد: نمایندگان دولت با رعایت اصل بی‌طرفی، قانون‌مداری، دینداری و اجرای صحیح قانون به دنبال برگزاری مطلوب انتخابات هستند.
 
عذیری با اشاره به نقش کلیدی مردم در تمام صحنه‌های سیاسی –اجتماعی کشور، خاطر نشان کرد: حضور گسترده و میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال نمایانگر اتحاد، همدلی و پیروی ملت شریف ایران از رهنمودهای مقام معظم رهبری و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی بود و این حضور در روز هفتم اسفند با آرای میلیونی مردم فهیم ایران تکرار خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه در شهرستان بانه وبرای روز اخذ رای، 95 شعبه اخذ رای پیش بینی شده است افزود:  34 شعبه ثابت و یک شعبه سیار شهری و 58 شعبه سیار و 2 شعبه ثابت روستایی در این روز فعالیت خواهند شد.
 
فرماندار بانه در ادامه افزود: نامزدهای انتخاباتی باید در روند اجرای برنامه‌های تبلیغاتی خود از ایجاد تفرقه و دو دستگی در میان مردم، استفاده از الفاظ نامناسب، تخریب و تشویش اذهان و افکار عمومی پرهیز کنند و با همت و همراهی در جریان انتخابات و تبلیغات در چارچوب قانونی، شرایط را برای حضور پرشور شهروندان فراهم آورند.
 
راشد عذیری در پایان امانت داری را مهمترین وظیفه  مجریان برگزاری انتخابات در پای صندوق های اخذ رأی دانست و خاطر نشان کرد: مردم به مجریان برگزاری انتخابات اعتماد دارند و ما نباید به عنوان حافظان رأی مردم به نفع کسی یا جریان خاصی حرکت کنیم و به حق الناس بودن آراء مردم اعتقاد داشته باشیم.


برچسب ها :

انتخابات7 اسفندماهبانهفرماندار بانهاخذ رای

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی